ხშირად დასმული კითხვები
რა არის საჭირო რომ გავხდე MyPhone-ს მომხმარებელი?
იმისათვის რომ ისარგებლოთ MyPhone-ს მომსახურებით თქვენ გჭირდებათ:
- ინტერნეტ კავშირი
- მარტივი რეგისტრაცია MyPhone-ს ვებგვერდზე
- სატელეფონო პროგრამები, VoIP ტელეფონი ან VoIP ადაპტერი
რა არის საჭირო იმისათვის რომ განვახორციელო ზარი
- SIP სატელეფონო პროგრამა
- მობილური აპლიკაციები: MyPhone Android ან MyPhone iOS Apps
- MyPhone Connect
რა ტიპის ნომერი შემიძლია ავიღო?
ჩვვენ გავცემთ მხოლოდ სტანდარტულ ფიქსირებულ ნომრებს, რომელიც ხელმისაწვდომია მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან. თუ თქვენ ერთზე მეტი ნომერის აღება გსურთ შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს დაიმატოთ სასურველი რაოდენობის ნომერი
შედის თუ არა თქვენს მოსახურებაში ინტერნეტით უზრუნველყოფა?
არა. MyPhone-ს სერვით სარგებლობისთვის საჭიროა ნებისმიერი პროვაიდერის ოპტიკური ინტერნეტი
შესაძლებელია თუ არა ზარების მიღება თუ შეწყდება ინტერნეტის ან ელექტრო ენერგიის მიწოდება?
დიახ, ამისათვის თქვენ უნდა ჩართოთ ზარების გადამისამართების ფუნქცია. რის შემდეგაც ზარები გადამისამართდება თქვენს ფიქსირებულ ნომერზე, მობილურის ნომერზე ან Skype-ზე
რამდენად მაღალია MyPhone-ს ხმის ხარისხი?
ხმის ხარისხი არ გასხვავდება ტრადიცული ტელეფონის ან მობილური ტელეფონის ხმის ხარისხისგან
არის თუ არა რაიმე ფარული ხარჯი?
არა. არანაირი ფარული ხარჯი არ არის. MyPhone-ით იხდით მხოლოდ იმდენს რამდენსაც საუბრობთ. ფიქსირებული ქსელების საფასური იწყება 0,04 ლარიდან, საზღვარგარეთის ზარების საფასური 0,07 ლარიდან, სააბონენტო თვეში მხოლოდ 1 ლარი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ როგორც საქართველოს მოქალაქეს ჩამოგეჭრებათ 112 სერვისის საფასური.
არის თუ არა გადასახადი MyPhone-ს შემომავალ ზარებზე?
MyPhone-ს შემომავალი ზარები უფასოა
რა ტარიფით ვსარგებლობ თუ MyPhone-ს ვიყენებ საზღვარგარეთიდან დასარეკად?
MyPhone-ს ნომრის საზღვარგარეთ გამოყენების შემთხვევაში ტარიფები არ იცვლება.
როგორ შევავსო ჩემი MyPhone-ს ანგარიში?
- შეავსეთ თქვენი ანგარიში ვებგვერდიდან
- სწრაფი გადახდის აპარატებიდან: OSMP, Express pay, TBC pay, NOVA
- გადაიხადეთ Liberty Bank-ს, საქართველოს ბანკის და KSB-ს ბანკის ფილიალებსა და სერვის ცენტრებში
ონლაინ გადარიცხვის რა სისტებით შემიძლია ვისარგებლო
შეავსეთ თქვენი ბალანსი ონლაინ გადარიცხვით მარტივად და უსაფრთხოდ შემდეგი არხების მეშვეობით: ბალანსის შევსება
სად შეიძლება ჩემი ზარების ამონაწერის მიღება?
თქვენ შეგიძლიათ მარტივად ნახოთ ყველა თქვენი საუბრის ამონაწერი თქვენს ანგარიშში
როგორ გავიგო მაქვს თუ არა დავალიანება MyPhone-ს ნომერზე?
ამისათვის არსებობს 3 მარტივი გზა
- შეხვვიდეთ MyPhone-ს ვებ გვერდზე და შეამოწმოთ თქვენი ანგარიში
- შეგიძლიათ დარეკოთ MyPhone-ს ცხელ ხაზზე +995 (32) 242 17 17
- Via MyPhone online support
სად შემიძლია მივიღო ინვოისი?
ინვოისის მიღება შეგიძლიათ MyPhone-ის ოფიში ან ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით. შეიძლიათ მოგვმართოთ ინვოისის მოთხოვნით MyPhone -ის ცხელ ხაზზე +995 (32) 242 17 17 ან მოგვწერეთ მეილზე info@myphone.ge
შესაძლებელია თუ არა არსებული ნომრის პორტირება? რამდენ ხანი ჭირდება?
MyPhone-ს ქსელში პორტირება შეუძლია ყველა ფიქსირებული ქსელის ნომერს. MyPhone-ს ქსელში პორტირება არის უფასო და ჭირდება 3 სამუსაო დღე. მიჰყევით შემდეგ ინსტრუქციას:
- ნომერი უნდა იყოს რეგისტრირებული თქვენს ID ნომერზე
- ნომრის პორტირება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ არ გაქვთ დავალიანება თქვენს არსებულ ნომერზე
- შეავსეთ მარტივი პორტირების ფორმა
- დაგვეკონტაქტეთ ელ.ფოსტის მეშვეობით ან დაუკავშირდით MyPhone-ს ცხელ ხაზს, ნომერზე :+995 32 22421717
- ფორმის შევსებიდან 24 საათის განმავლობაში MyPhone-სგან მიიღებთ შეტყობინებას პორტირების პირობებთან დაკავშირებით
როგორ შემიძლია შევცვალო ჩემი ვებ პაროლი?
- ეწვიეთ ვებგვერდს www.myphone.ge
- დააჭირეთ ღილალაკს "დაგავიწყდათ პაროლი"
საჭიროა თუ არა რაიმე სახის მოწყობილობა სერვისით სარგებლობისთვის?
არ დაგჭირდებათ არანაირი მოწყობილობა ან პროგრამული უზრუნველყოფა იმ შემთხვევაში თუ უკვე გაქვთ VoIP ტელეფონი
შედის თუ არა MyPhone-ს მომსახურებაში სატელეფონო სისტემის აწყობა?
დიახ, ძირითად შემთხვევებში სისტემის ინსტალაცია უფასოა. ტექნიკური ხარვეზის შემთხვევაში ჩვენი ტექნიკური ჯგუფი დაგეხმარებათ ნებისმიერ დროს
შესაძლებელია თუ არა 100 ნომრის აღება?
ჩვენი სერვისი უზრუნველყოფს 100-ზე მეტ შიდა ნომერზე მომსახურების გაწევას. ჩვენ მომხმარებელს ვთავაზობთ სპეციალურ სერვის პაკეტებს მათი მოთხოვნებისა და კომპანიის სიდიდის სრულად გათვალისწინებით. დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერეთ ელ.ფოსტის მეშვეობით, მისამართზე info@myphone.ge ან დაკვიკავშირდით ცხელი ხაზის ნომერზე +995 (32) 242 17 17 და ჩვენ დაგეხმარებით თქვენი მოთხოვნების შესაბამისად ოპტიმალური გადაწყვეტილების მიღებაში
შემიძლია თუ არა შეცვალო მომსახურების პაკეტი სერვის ცენტრში მისვლის გარეშე?
დიახ. მომსახურების პაკეტის ცვლილება შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, დამოუკიდებლად სერვის ცენტრში მისვლლის გარეშე. ამისათვის თქვენ უნდა ეწვიოთ MyPhone-ს ვებ გვერდს მისამართზე www.myphone.ge, თქვენსავე ანგარიშში აირჩიოთ ღილაკი "ჩემი პაკეტი"და ნახავთ არსებულ ვარიანტებს რომელთაგანაც შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენთვის მისაღები. თქვენ შეგიძლიათ გააქტიუროთ თქვენთვის სასურველი პაკეტი დამატებითი ხარჯის გაწევის გარეშე. თქვენ ასევე შეგიძლიათ აირჩიოთ MyPhone+ ნებისმიერ დროს სერვისის ცვლილები შემთხვევაში თქვენი ხარჯი იქნება მხოლოდ ის დამატებითი სერვისის საფასური რომელიც დაგერიცხებათ ახალი პაკეტის გააქტიურების შემთხვევაში. MyPhone + დან MyPhone one-ზე გადასვლა შეუძლებელია. პაკეტის ცვლილების შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზე +995 (32) 242 17 17. ახალი პაკეტი გაგიაქტიურდებათ ჩართვის თანავე
როგორ გამოვიყენო ჩემი ხმოვანი ფოსტა?
MyPhone-ის ხმოვანი ფოსტა წარმოადგენს MyPhone-ის ერთ-ერთ უფასო სერვისს რომლის გამოყენებაც შეუძლია MyPhone-s ყველა MyPhone-ის მომხმარებელს. იმისათვის რომ გამართოთ ხმოვანი ფოსტა, მიჰყევით შემდეგ ინსტრუქციას
- დააჭირეთ ღილაკს პარამეტრები
- დააჭირეთ ღილაკს ხმოვანი ფოსტა, ზარის გადამისამართება
- ხმოვანი ფოსტის გამართვა
- უპასუხოთ როდესაც ტელეფონი გამორთუყლია ან გასულია მომსახურების ზონიდან
- უპასუხოთ მხოლოდ განსაზღვრული პერიოდის განმავლობაში შემოსულ ზარებს და თქვენს მიერ არჩეულ კონმკრეტულ ტელეფონის ნომრებს
- ხმოვანი ფოსტის შემოწმება შესაძლებელია ნებისმიერი ტელეფონიდან
- ჩაწერეთ თქვენი პერსონალური მისალმების ტექსტი ან ატვირთეტ მისი mp3 ვერსია.
გაქვთ კითხვები?
MyPhone-ს მომსახურებისა და პროდუქტების შესახებ ნებისმიერი კითხვის არსებობის შემთხვევაში მოგვწერეთ მეილზე, დაუკავშირდით ჩვენ ონლაინ დახმარებას ან დაგვირეკეთ ნომერზე +995 (32) 242 17 17